مشخصات آگهی دهنده

پوشاک بنگلادش
88744930- 09124591088
توافقی
1397-01-18
1397-02-17
2289 بار
11280429
تهران - خیابان مطهری

پوشاک بنگلادش
لوازم پوشاك

پوشاک بنگلادش

با سلام
شرکت آردم با بیش از بیست سال سابقه تجارت و ارتباط مستمر و دائمی که با کشور بنگلادش در زمینه محصولات نساجی دارد با احداث شرکت و بخدمت گرفتن پرسنل بومی در پایتخت این کشور(داکا) توانسته سرویس مطلوبی را به مشتریان خود ارائه نماید. این شرکت در زمینه محصولات نساجی با بیش از 40 کارخانه و فروشنده با کیفیت درجه یک و قیمت مطلوب و بسیار مناسب ارتباط دارد و قادر به اخذ پروفرما بدون هیچ واسطه ای مستقیما از کارخانجات بنگلادشی با قیمتی قابل رقابت و مناسب جهت خریداران عمده می باشد. باعث افتخاراست که با همکاری مداوم و مستمر بتوانیم در تمام مراحل همسو و همگام با شما بوده تا کلیه مراحل از ابتدا تا انتها با موفقیت صورت پذیرد .
بخشی از خدمات شرکت بصورت ذیل می باشد.
- ارائه دعوتنامه به سفارت و اخذ ویزا.
- هماهنگی جهت بازدید از کارخانجات و تشکیل جلسات با فروشندگان در محل شرکت.
- صدور پروفرما از این شرکت پس از عقد قرارداد.
- فروش بصورت CFR و یا FOB و رزرو کانتینر و اخذ کلیه اسناد بانکی و بازرگانی جهت صادرات از بنگلادش توسط این شرکت.
- تضمین مسائل مالی و وجوهی که خریدار پرداخت می نماید.
جهت هرگونه مشاوره آماده پاسخگویی به شما سرمایه گذار محترم هستیم .امیداست با کسب اطلاعات بیشتر بتوانیم با شما همکاری نماییم. در ضمن در صورت صلاحدید و نیاز تجار گرامی ، مدیر بازرگانی این شرکت ، در تمام مراحل خرید همراه با خریدارحضور داشته تا در جلسات و چگونگی نحوه سفارش و خرید کالا و اخذ کلیه مدارک و مسائل مالی توسط ایشان با همکاری پرسنل بومی صورت پذیرد. با تقدیم احترام / شرکت آردم .
شما می توانید کلیه سوالات و یا نظرات و درخواستهای خود را بصورت تلفنی و یا حضوری و یا با ایمیل با مدیر بازرگانی این شرکت آقای مسعود مترصد درمیان بگذارید.
تلفن: 88744930 – 09124591088 – ایمیل : [email protected] .

کلمات کلیدی :
لباس زیر پارچه بنگلادش لباس پروفرما شلوار پیراهن تی شرت

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید