مشخصات آگهی دهنده

چاپ روي انواع پارچه با پلاتر، پرينترو دس
77490787
توافقی
1397-01-20
1397-02-19
1554 بار
10084255
تهران

چاپ روي انواع پارچه با پلاتر، پرينترو دس
کامپیوتر پرينتر و اسكنر

چاپ روي انواع پارچه با پلاتر، پرينترو دس

چاپ روي انواع پارچه با پلاتر، پرينترو دستگاه چاپ بنر
PHA Blur Coating
محلول بلورگوتينگ
اعطاي نمايندگي فروش محصولات شركت پردازش هوشمند آسيا
لطفا جهت دريافت نمونه با مديريت شركت تماس حاصل فرمائيد
قابل توجه كاربران انواع پلاتر و پرينتر هاي رنگي جوهر افشان و ليزري ، همانطور كه كاربران محترم اطلاع دارند قيمت دستگاه چاپ بنر بيش از 40 ميليون تومان است و نيز كار با آن با توجه به جوهر هاي بسيار گران ، مسائل بهداشتي ( از قبيل بوي نامطبوع و ديگر معضلات دستگاه چاپ بنر ... ) بسيار مشكل است . لذا با توجه به دستيابي به اين تكنولوژي همه كاربراني كه از دستگاه پرينترهاي جوهر افشان و يا ليزري و پلاتر استفاده ميكنند ميتوانند با استفاده از اين تكنولوژي كاربري دستگاه خود را در حد دستگاههاي چاپ بنر بالا برده و عرصه جديدي در كارچاپ بوجود بياورند ، با استفاده از اين محلول و روكش نمودن آن بروي هرنوع پارچه ميتوانيد بنري توليد نمائيد كه بمراتب با كيفيتي برتر و بي نظير نسبت به دستگاه چاپ بنر، اقدام به چاپ تصاوير و يا متن بروي آن نمايند و قابل توجه اينكه قيمت تمام شده اين روش در مقايسه با دستگاه چاپ بمراتب كمتر و ارزش افزوده آن بيشتر خواهد بود ، درواقع يكدستگاه پلاتر ميتوانيد كليه كاربري دستگاه چاپ را اعمال نمائيد .
1- محلول Blur Coating محصولي جديد درعرصه تكنولوژي چاپ محسوب ميگردد ، لذا با هر نوع پرينتر و پلاتر سازگاري داشته و كاربر قادر خواهد بود انواع تصاوير و متن را با كيفت بسيار بالا پرينت گرفته و پس از فيكس نمودن بنر پارچه اي ، بنر فوق را با زدن فيكساتور هاي رايج در بازار ، كاملا ضد آب نموده و جايگزين بنر هاي رايج گرداند .
2- كار با Blur Coating بسيار ساده بوده و كاربران ميتوانند با آغشته نمودن و روكش دادن انواع پارچه مورد نظر پارچه را جهت چاپ انواع پرينتر و پلاتر آماده نموده بصورتي كه غلطك هاي هر نوع پرينتر و پلاتر براحتي قادر خواهد بود پارچه مورد نظر را از زير خود براحتي عبور داده و بسهولت تمام عمليات پرينت تصاوير و يا متن را اعمال نمايند ، اين محلول فاقد بوي نامطبوع و غير قابل تحمل بوده و از نظر بهداشتي كار با اين محلول بسيار بي خطر ميباشد .
3- محلول Blur Coating بسيار مرقون به صرفه بوده و جهت توليد انواع تابلوهاي هنري رنگي ، سياه و سفيد ، چاپ پرتره هاي هنري تصاوير ، توليد تقويم هاي پارچه اي ، توليد انواع پرچم ها ، توليد كوپلن ، توليد بومهاي گلدوزي ، پرده نويسي ، چاپ انواع تصاوير و متن جهت فعاليتهاي تبليغاتي و بيش از صد ها كاربري ديگر ... ميباشد .
4- چاپ مناظر و تصاوير درهرابعادي بوسيله دستگاه پلاتر بطورمثال : كاربر ميتواند بنري طراحي نمائيد كه عرض آن چندين برابر دستگاه پلاتر باشد بدينطريق كه عرض تصوير مورد نظر را به سايزهاي قابل پرينت با پلاتر طراحي كرده و پس از اتمام چاپ ، تكه هاي چاپ شده را براحتي بهم دوخته و پس از پاشيدن فكيساتور بعنوان طرح هاي دكوري و يا تبليغاتي به هرمكاني چسبانده و يا نصب نمود .
بطور كلي با استفاده از فيكساتور هاي موجود دربازار براحتي ميتوانيد بعد از چاپ با پرينتر و يا پلاتر پارچه مورد نظر را ضد آب نمائيد .

لطفا جهت مطاله روش توليد بنر با محلول Blur Coating و ديگر كاربردهاي اين محلول به سايت اين شركت به آدرس
www.pha.ir
www.pha1.com
[email protected]

مراجعه فرمائيد .

فروش عمده قيمت هربطري 5/1 ليتري نوع A 110000 ريال
فروش عمده قيمت هر بطري 5/1 ليتري نوع B 70000 ريال

دفتر مركزي پخش شركت پردازش هوشمند آسيا

www.pha1.com
www.pha.ir
[email protected]
همراه
09125347069

تهران دفتر مركزي

77956840
77490787

فاكس

77183985

کلمات کلیدی :
چاپ روي انواع پارچه با پلاتر پرينترو دس

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید