مشخصات آگهی دهنده

ثبت شركت در انگلستان
03116205205
توافقی
1397-01-25
1397-02-24
775 بار
10098709

ثبت شركت در انگلستان
خدمات خدمات بازرگانی

ثبت شركت در انگلستان

ثبت شركت در انگلستان

اگر به دنبال فروش محصول خود در سطح وسيع‌تري از بازارهاي كنوني مي‌باشيد، اگر به دنبال ثبت‌نامي درخشان و ماندگار از خودتان در عرصه تجارت بين‌المللي مي‌باشيد، چنانچه با برند فعلي خود به دنبال جايگاهي رفيع‌تر در بازارهاي داخلي و خارجي مي‌باشيد، تنها كافيست با ثبت شركت در كشور انگلستان بدون هيچگونه محدوديت و سرمايه اوليه به سادگي به اهداف عالي خود دست يابيد و از هزاران امتياز و درآمدي كه انتظارش را نداريد بهره‌مند شويد.

در دنياي امروز با توجه به سطح وسيع توليدات و رقابت شديد در بين تجار و توليدكنندگان برد تجاري با شركت‌هايي مي‌باشد كه مي‌توانند محصولي با قيمت پايين‌تر و كيفيت بالا را به همراه مارك تجاري مناسب ارائه نمايند و با توجه به اينكه انگلستان به عنوان چهارمين كشور قدرتمند اقتصادي دنيا با در دست داشتن تاريخي بسيار كهن در تجارت و اعتبار جهاني مناسب و دسترسي به بازارهاي بين‌المللي در حال حاضر شاهراه تجارت دنيا محسوب مي‌گردد و عمده معامله‌هاي تجارت بين‌المللي را در اختيار خود دارد. بهترين زمان ممكن براي شما مي‌باشد تا با ثبت شركت در كشور انگلستان مارك انگليسي خود را در ايران با چين توليد نموده و از پرداخت حق لايسنس به كمپاني‌هاي خارجي معاف شويد.

امتيازات ثبت شركت در انگلستان

برخورداري از اعتبار وزين شركت‌هاي انگليسي در سطح بين‌الملل.

مالكيت صد در صد (100%) بدون داشتن شريك محلي.

عدم محدوديت ميزان سرمايه جهت تأسيس شركت.

عدم محدوديت موضوع و حوزه فعاليت.

بهره‌برداري از قوانين مدون تجارت و سرمايه‌گذاري.

دسترسي مناسب به بازارهاي جهاني به دلايل موقعيت جغرافيايي انگلستان.

استفاده از تسهيلات تجاري و مالي موجود توسط بانك‌ها و مراكز اقتصادي به شركت‌هاي انگليسي با ارزش جهاني (تقريباً 3 الي 4%در سال).

استفاده از نام شركت انگليسي جهت نام‌گذاري بر روي محصول و تحت ليسانس بودن فعاليت تجاري از سوي شركت انگليسي.

تسهيل در انجام امور دعوت مديران و ديگر همكاران به كشور انگلستان.

تسريع در انجام معامله‌هاي بين‌المللي با داشتن اعتبار و دسترسي به فناوري روز.

امنيت سرمايه‌گذاري و حمايت‌هاي دولتي و خصوصي سازمان‌ها و شركت‌ها جهت پيشرفت اقتصادي شركت‌هاي انگليسي.

معافيت از پرداخت 5/17% ماليات (VAT) براي خريد كالا از انگلستان و كشورهاي اروپايي جهت صادرات به اقصي نقاط دنيا به عنوان تشويق در امر صادرات.

امكان توليد محصولات خود در ايران تحت ليسانس شركت انگليسي خود و يا واردات و سفارش كالا از كشورهاي ارزان مانند چين با همين روش.

در اين راستا شركت همراهان بين الملل با سابقه اي درخشان در زمينه ثبت شركت و تجارت بين‌الملل در كشور انگلستان و داشتن دسترسي مناسب به بازار كشورهاي اروپايي، ايران، امارات متحده عربي، كانادا، آمريكا، آسياي شرقي و كشورهاي مشترك المنافع و حضور مستمر توسط دفاتر و نمايندگي‌هاي فعال خود در اين كشور حضور هرچه پررنگ‌تر شما را در عرصه بازارهاي بين‌المللي به سادگي فراهم خواهد ساخت.

ثبت شركت در انگلستان

مزاياي ثبت شركت شما در انگلستان:

1- فروش كالاهاي توليدي شركت در بازارهاي جهاني (همانگونه كه استحضار داريد اغلب كشورها به دليل مسائل سياسي ايران، تمايل مبادله و معامله با شركتهاي ايراني را ندارند و ثبت شركت در انگلستان ميتواند شما را به عنوان يك شركت انگليسي در جهان معرف باشد)
2- حضور موفق در مزايده ها و مناقصات بين المللي و داخلي (همانگونه كه گفته شد در صورتي كه يك شركت ،انگليسي باشد شانس بسيار بيشتري نسبت به يك شركت ايراني در برنده شدن در مزايده ها و مناقصات بين المللي و داخلي را دارا ميباشد)
3- واردات مواد اوليه(در صورت نياز)با عنوان يك شركت انگليسي
4- كسب اعتبار بيشتر در ميان همكاران و مصرف كنندگان داخلي و خارج
كارشناس امور
مهدي بكتاشيان
جهت دريافت اطلاعات بيشتر با شماره تلفن هاي 03116205205يا09131003984 با "مهدي بكتاشيان -كارشناس امور در اصفهان" تماس حاصل فرمائيد.


کلمات کلیدی :
ثبت شركت در انگلستان

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید