مشخصات آگهی دهنده

فروش ایزوپروپیل الکل دارویی ، با خلوص 99 درصد ال جی کره
021 - 33989303
توافقی
1403-01-25
1403-02-24
5872 بار
11328788

فروش ایزوپروپیل الکل دارویی ، با خلوص 99 درصد ال جی کره
صنعت مواد شیمیایی

فروش ایزوپروپیل الکل دارویی ، با خلوص 99 درصد ال جی کره

شرکت سینا فرایند حکیم وارد کننده ی ایزوپروپیل الکل دارویی 99 درصد محصول کشور کره شرکت ال جی LG می باشد. برای اطلاعات محصول و برگه آنالیز لطفا تماس بگیرید.
این شرکت تامین کننده ی انواع مواد شیمیایی مورد نیاز صنایع دارویی می باشد، از جمله حلال ها، مواد اولیه دارویی، نگهدارنده ها، و بسیاری موارد دیگر که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:
• فروش استون Acetone (استون کمهو کره)
• فروش هگزان Hexane ( یک حلال همچنین ماده ی جانبی دارویی ، و برای کمک به شکل دادن قرص ها و کپسول ها)
• فروش ستیل الکل Cetyl Alcohol (نرم کننده، پایدار کننده ی امولسیون، مات کننده، و سورفکتانت صنایع دارویی و آرایشی و بهداشتی)
• فروش بنزیل الکل Benzyl Alcohol (به عنوان نگهدارنده در بسیاری از داروهای قابل تزریق...)
• فروش سوربیتول Sorbitol (یک (پلی اول) به عنوان شیرین کننده و جاذب رطوبت در صنایع دارویی و غذایی و آرایشی)
• فروش ایزوپروپیل میریستات Isopropyl Myristate (به عنوان نرم کننده در داروهای موضعی)
• فروش لانولینLanoline (مورد استفاده در پمادها و داروهای موضعی)
• فروش مونوپروپیلن گلیکول MPG (حلال دارویی ، ماده ی جانبی یا جزء غیر فعال در محصولات دارویی)
• فروش متیل پارابنMethyl Paraben (نگهدارنده)
• پلی سوربات دارویی
• و ....

درباره ی ایزوپروپیل الکل :
ایزوپروپیل الکل (Isopropyl Alcohol) با علامت اختصاری IPA ساده ترین الکل ثانویه و ایزومر ساختاری 1-پروپانول است که شکل ظاهری آن مایع بیرنگ با بوی قوی می باشد و به عنوان مایع آتش زا طبقه بندی شده است. دارای کاربردهای گسترده ی صنعتی و خانگی است و جزء مهمی از انواع مواد ضدعفونی کننده و شوینده ها می باشد. به دلیل اینکه باقیمانده های آن پس از تبخیر میزان سمیت پایینی دارد کاربرد ویژه ای در صنایع دارویی دارد.
به عنوان حلال ترکیبات غیر قطبی بسیاری را در خود حل می کند. با آب، اتانول، اتر و کلروفرم مخلوط می شود. اتیل سلولز، پلی وینیل بوتیرال، آلکانوئیدها، صمغ ها رزین های طبیعی و بسیاری از روغن ها را در خود حل می کند. قسمت عمده ای از ایزوپروپیل الکل به عنوان حلال در پوشش ها و فرایندهای صنعتی استفاده می شود.
در تولیدات دارویی نیز به عنوان حلال و به عنوان مواد جانبی دارویی از ایزوپروپیل الکل استفاده می شود.
کاربرد ایزوپروپیل الکل در صنایع دارویی و پزشکی به دلیل خواص آنتی باکتریال آن است که باعث شده است به عنوان ماده ی ضدعفونی کننده مورد استفاده قرار بگیرد. به این منظور ایزوپروپیل الکل به صورت مخلوط با آب استفاده می شود که برای ضدعفونی دست ها و زخم های باز کارکرد بسیار خوبی دارد.
به سرعت تبخیر می شود و در مقایسه با اتانول آثار روغنی به جا ماده از آن تقریبا برابر با صفر است. بنابراین به عنوان حلال کاربرد زیادی در پاک کننده ها (به خصوص به عنوان پاک کننده ی مواد روغنی) دارد چرا که سمیت آن نیز نسبتا پایین است.
برای دریافت اطلاعات محصولات لطفا با واحد فروش تماس بگیرید:
> تلفن: 33989303 و 33989406 (021)
> تلفکس : 33974566
> همراه : 09124724006

کلمات کلیدی :
فروش ایزوپروپیل الکل فروش مواد شیمیایی مواد اولیه دارویی فروش مواد شیمیایی دارویی فروش استون فروش سوربیتول قیمت ایزوپروپیل الکل فروش بنزیل الکل فروش ستیل الکل فروش هگزان فروش ایزوپروپیل میرستات فروش لانولین فروش متیل پارابن شیمیایی حلال دارویی

گزارش تخلف

نظرات

ثبت نظر جدید